maanantai 26. toukokuuta 2014

Vadelmaveneellä makeemmilla vesillä.

Kesä kesä kesääää! ah! Ollu jo monta kertaa uimassa meressä, järvessä ja makeemmilla vesillä makeanvedenaltaalla :D 

Mut siiiiiis joooo! Tässä tajusin että miten jotkut asiat vaa jää huomaamatta ja sitku o oivallinen hetki tajuat sen :D 

Tajusin joo että edelleen ykkösenä mun mielessä on rahtimakkara ja sen että oikeesti mä pystyn hengittämään pelihullun jäljiltä ! Mutta nyt lauantaina huomasin että olen jollekkin enemmän kuin ystävä! Miks en aikasemmi oo tajunnu sen merkkejä!? no mut kuitenkin joo...en ny tiiä mitä pitäs ajatella siitäki, oha se muksa jäbä jne, mut emmä ees tunne sitä sillee kunnolla. :) 

Mut tässä hienointa o se että oon saanu aivan mahtavan uuden ystävän ! Ja oon niin onnellinen :3 



                                               IF TODAY WAS YOUR LAST DAY?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti